15 mars, 2007

Sprø side

Dette her er Loony-tunes: Jesus is Lord!. Her finner man bl.a. følgende gullkorn:

"That book [King James Bible] will give you the foundations/rudiments of everything in all of creation and every subject to be studied--Language Arts, Geography, Counting/Mathematics (e.g., Geometry), History, Botany, Law, Economics, Science (e.g., Chemistry)--everything."
Her er også artikler som "Satanism in computer games" og mye kritikk av alle andre religioner (inkludert ateismen, som forfatteren mener "egentlig ikke finnes" fordi ateister egentlig "vet at Gud finnes", men at vi velger å "hate ham").

Om evolusjon står det bl.a.: "Evolutionists say that YOU used to be a fish. Do you really believe that?" Jeg leste overskriftene, rev meg i håret i frustrasjon og lette etter en knapp hvor jeg kunne sende e-post til denne tullingen. Men det sto at han ikke leste mail...


En norsk side er OneWay, hvor man blant annet finner vitnesbyrd fra kristne rettet mot ikke-kristne. Her er også noen helbredelseshistorier.
Her går man fra å fortelle om "muligheten for at jeg har MS" eller "legene oppdaget en flekk som kunne være kreft" via bønn til å fortelle om "helbredelsen fra Guds kraft" da det viste seg at "jeg ikke hadde MS likevel" og at "der det hadde vært en svulst var nå alle spor av kreft borte!" Herren er stor, halleluja... (Merk at det kun var en liten mulighet for at det var MS eller kreft, langtfra sikkert.)


Det jeg lurer på er rett og slett hvor blåst det går an å bli?

God latter!

Etiketter: ,