01 mars, 2007

Metal Søndag

Jeg vil med dette reklamere litt for Skeptikerens Metal Søndag! En fabelaktig ressurs for vordende metallhoder og slike som meg selv som bare nylig har oppdaget tungmetallens gleder og vil utforske landskapet. Personlig pleier jeg å laste ned noe av de ulike bandene, for deretter å kjøpe albumene hvis det er verd det og økonomien tillater det. Eksempler på resultater av denne strategien er Candlemass, Slayer, Dream Theater og Helloween.

Metal Søndag har vært kanskje det beste verktøyet for meg i min søken etter god tungmetall, og jeg skylder z en stor takk for hans arbeid!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger z said...

Det er fint at du liker Metal Søndag, hvis jeg hadde tid, resurser og kunnskaper hadde jeg også laget Jazz Mandag, Hard Rock Tirsdag, Prog Onsdag, Klassisk Torsdag, Folke Fredag og Industrial Lørdag. Metal Søndag er mer enn nok å bryne seg på, så det blir neppe noen andre dager dedikert til andre musikksjangere (men sjekk ut de få anmeldelsene i Musikk seksjonen i bloggen).
Det er så mye metal der ute om som jeg ønsker å skrive om at Metal Søndag er noe jeg kan holde på hele livet på med. Om jeg bare skulle konsentrere meg om 80-tallet alene hadde det tatt meg tusenvis av søndager å skrive om alle de albumene jeg planlegger å skrive om. Med tanke på at jeg planlegger å dekke all slaks metal fra det magiske året 1970 frem til i dag og langt inn i fremtiden er det tydelig at jeg kommer til å dø lenge før jeg er halvferdig.

Håper uansett at både du og alle andre som gidder å lese Metal Søndag får noe utbytte av det.

19:35  

Legg inn en kommentar

<< Home