08 august, 2006

I gang!

Da var vi i gang! Enda en ny skapning i den såkalte bloggosfæren har stablet seg på beina og tar sine første, vaklende skritt inn i den (for meg) nye verden av frimodige ytringer. Ambisjonene mine for dette lille barnet er å få skrevet om ting som opptar meg (hvilke blogger er ikke det?), som blasfemi, tungmetall, skeptisk virksomhet og generelle nyheter. I tillegg satser jeg på å få bedrevet en smule religionskritikk, og få organisert mine egne tanker og meninger rundt dette. Håper selvsagt også at noen vil lese dette og diskutere litt.

Fritt etter Lillebjørn Nilsen:
Og snart skal bloggen opnast med mange store ord,
så får vi sjå ein kakse som kan klippe av ei snor.
Og narren står og smiler - vi har sett det så ofte før,
og held ein takketale for den stolte kontraktør.
Så ropar dei alle høgt hurra!

Da erklærer jeg herved Blasfemiske ytringer for åpnet!

Etiketter: